99. TEHETSÉGPONT
99. TEHETSÉGPONT

 „Hinnünk kell, hogy tehetségesek vagyunk valamiben és, hogy ezt a valamit bármi áron el kell érnünk.” (Curie)

A TEHETSÉG SOKSZÍNŰ>>

Bemutatkozó

Címoldal>>

​Galéria>>

 
Rendezvényeink
 
Tehetséggondozás kerületünkben
 
TÁMOP 3.4.4 PÁLYÁZAT
  1. Tehetségsegítő iskolai koordinátorok>
  2. Akkreditált továbbképzések>
  3. Érzékenyítő tréningek>

Pályázati kiírás

Szakkörök bemutatása

 
Akikre büszkék vagyunk
 
Tehetségnaptár
2017. Augusztus
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Kapcsolat
 
A weblap látogatói
Indulás: 2009-04-21
 
Szakkörök
Szakkörök : Bábjáték

Bábjáték

  2010.10.26. 09:19

Foglalkozások tervezete:

  1. foglalkozás (november 8. hétfő 16,15 h)

a)     a csoport tagjainak ismerkedése: ismerkedési játékok

b)     kedvébresztés a szakköri élethez: a bábszakkör munkatervének megbeszélése

c)     bábtípusok megismerése

d)     rögtönzött jelenet előadása:

szokásrendszer kialakítása, gyermekek rögtönzése egyéni vállalkozás alapján, bábok kipróbálása, kézre húzása, mozgatása

 


 

  1. foglakozás (november 15. hétfő 16,15 h)

a)     kapcsolatteremtő (interakciós) játékok játszása

b)     hangzást felismerő játékok: mit hallasz, milyen hangulatot fejez ki a zene?

c)     alapmozgás előkészítése, ismétlése, járás, alaphelyzet, ujjgyakorlatok

d)     darabválasztás, a darab felolvasása, megismertetése

e)     otthoni feladat: zene, rajz –vázlat, valamint karakterrajz készítése ki-ki a maga tehetségi területében

 

  1. foglalkozás (november 22. hétfő 16,15 h)

a)     kapcsolatteremtő (interakciós) játékok

b)     lazító gyakorlatok, ujjgyakorlatok

c)     alapmozgások: ül, fekszik

d)     hangzó ritmusgyakorlatok

e)     a kapott otthoni feladat megbeszélése, kiértékelése

f)       beszélgetés a darabról

g)     otthoni feladat: javítani az előzőleg kapott feladatot, illetve továbbfejleszteni

 

  1. foglalkozás (november 29. hétfő 16,15 h)

a)     kapcsolaterősítő gyakorlatok

b)     ujjgyakorlatok

c)     nyelvhelyességi gyakorlatok

d)     az otthoni feladat megbeszélése, további instrukciók, továbbfejlesztés

e)     animáció

f)       beszélgetés a darabról

 

  1. foglakozás (december 13. hétfő 16,15 h)

a)     mozgáskészség fejlesztése

b)     ujjgyakorlatok, alapmozgások: járás, alaphelyzet

c)     szereposztás

d)     beszélgetés a jellemekről, elképzelésük

e)     otthoni feladat az eddigi ujjgyakorlatok rendszeres végzése, szereptanulás

f)       zenei hangulatok zenehallgatás közben

 

  1. foglalkozás (január 3. hétfő 16,15 h)

a)     képzelőerő fejlesztő gyakorlatok

b)     ujjgyakorlatok, alapmozgások: alvás, bejövetel, kimenetel

c)     a választott darab jellemeinek színei, hangjai, formái

d)     szereplők rajzolása, dalgyűjtés

e)     hanglejtési gyakorlatok

f)       otthoni feladat a karakterek rajzolása, zenei kifejezése, szereptanulás

 

  1. foglalkozás (január 10. hétfő 16,15 h)

a)     fantáziafejlesztő gyakorlatok

b)     ujjgyakorlatok, alapmozgások: fordulás, kellékek mozgatása

c)     szereplők rajzolása, tervezés

d)     nyelvtörők mondása

e)     betlehemes népszokása

f)       zenehallgatás - zenélés-éneklés-zenei darabok bemutatása a hangszeren játszó gyermekek részére

g)     otthoni feladat: verstanulás, énektanulás, egy rajz elkészítése

 

  1. foglalkozás (január 17. hétfő 16,15 h)

a)     azonosulásra épülő lazító gyakorlatok

b)     alapmozgások, ujjgyakorlatok

c)     szereposztás véglegesítése

d)     a darab elemzése

e)     otthoni feladat: zenegyűjtés, hangeffektus-gyűjtés, háttérrajz készítése, szereplővázlat készítése, szereptanulás, verstanulás

 

  1. foglalkozás (január 24. hétfő 16,15 h)

a)     azonosulásra épülő lazító gyakorlatok

b)     ujjmozgások, mozgatás, alapmozgások

c)     olvasópróba

d)     otthoni feladat áttekintése, elemzése, további instrukciók megbeszélése

e)     otthoni feladat: élménygyűjtés a szereplők szerinti karakterek alapján

 

10.       foglalkozás (január 31. hétfő 16,15)

a)     képzelőerő fejlesztő gyakorlatok

b)     ujjgyakorlatok, alapmozgások a saját szerepkörben

c)     olvasópróba, szövegtanulás

d)     otthoni feladat megbeszélése az élménygyűjtés feldolgozása, a zenegyűjtés, hangeffektus-gyűjtés, háttérrajz készítésének megbeszélése, felhasználandó elemek kiválasztása.

e)     Spontán játék a bábokkal

 

11.       foglalkozás (február 7. hétfő 16,15)

a)     azonosulásra épülő lazító gyakorlatok, pihentető, élénkítő gyakorlatok

b)     ujjgyakorlatok, alapmozgások a saját szerepkörben

c)     beszélgetés a bábjáték műfaji sajátosságairól

d)     olvasópróba és spontán próbajáték

e)     felkészülés a bábszínházi látogatásra, megfigyelési szempontok megbeszélése

 

12.   foglalkozás (február 14. hétfő 16,15 h)

a)    fantáziafejlesztő gyakorlatok, játékok

b)    ujjgyakorlatok, alapmozgások a szerepkörben

c)    elemzőpróba

d)  bábkészítés elkezdése technika kiválasztása, a tervek áttekintése, felhasználása

e)  otthoni feladat:szereptanulás, énektanulás, zenetanulás, háttérrajz   készítés, bábtervezés

 

13.        foglalkozás (február 21. hétfő 16.15 h)

a)  ön- és társismereti játékok

b)  mímes-, szöveges improvizatív gyakorlatok

c)  bábkészítés, csiszolás, fejformálás, technikai ismeretek – szobrászkodás

d)  ujjgyakorlatok, alapmozgások

e)     otthoni feladat egy mese keresése, amit szívesen bemutatna a többieknek, indoklással, hogy miért tetszik a mese

 

14.        foglalkozás (március 7. hétfő 16,15 h)

a)     élethelyzet gyakorlatok, jellemvizsgálatok

b)     bábkészítés arcmintázás

c)     elemző próba, szövegtanulással

d)     etüdök játszása

e)     otthoni feladat: szövegtanulás

 

15.        foglalkozás (március 21. hétfő 16,15 h)

a)     mímes- szöveges improvizatív gyakorlatok, önismereti játékok

b)     bábkészítés összeállítás: a test és karok             

c)     elemző próba

d)     díszlettervezés

e)     otthoni feladat: díszlettervek készítése, díszletkészítés, zenei elemek gyűjtése, verstanulás hangsúlyozással és szövegtanulás

 

16.        foglalkozás (március 28. hétfő 16,15 h)

a)     képzelőerő fejlesztő gyakorlatok

b)     ujjgyakorlatok, alapmozgások

c)     díszletkészítés

d)     elemző próba

e)     otthoni feladat: mivel tudnánk színesíteni az előadást?

 

17.      foglalkozás (április 4. hétfő 16,15 h)

a)     fantáziafejlesztő gyakorlatok

b)     ujjgyakorlatok

c)     díszletállítás

d)     díszletállító próba

e)     etüdök játszása

f)       rendelkező próba

g)     hangzó ritmusgyakorlatok

h)     díszletjavítások, figurajavítások

 

18.       foglalkozás (április 11. hétfő 16,15 h)

a)     ujjgyakorlatok, alapmozgások

b)     emlékpróba

c)     pihentető-, élénkítő gyakorlatok

d)     összpróba

e)     főpróba /vendégekkel/

<p class="Mso

 
Pontos idő
 
Regisztráció
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Tehetségkönyvtár
 
Tehetséggondozó Műhely
 
Iskolai tehetséggondozás
 
Fővárosi tehetségpontok

8Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete

8Messzehangzó Tábor Alapítvány

8Napkör Mentálhigiénés Alapítvány Tehetség Műhelye

8Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet

8Matthias Corvinus Collegium

8KöMaL

8ELTE

8Grund Tehetségpont Bp. VIII.

8Berzsenyi Dániel Gimnázium

8Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet

8Psalmus Humanus Művészetpedagógiai Egyesület

8Újbudai Pedagógia Intézet

8II. kerületi Pedagógiai Szolgáltató Központ

8Hubay Jenő Alapfokú Műészetoktatási Intézmény (XV. ker)

8Fazekas Mihály GImnázium

8ELTE - Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

8Semmelweis Tehetségpont

8Gábor Dénes Tehetségpont

8Aranyelme Tehetséggondozó Egyesület

8Batthyány Ilona Általános Iskola

 
Művészeti iskoláink
 

A csillagjövõ asztrológia,nagyon sok olvasmányt,ezoterikus,témákat,szoftvereket és óriási nyári akciókat ajánl, NEKED!    *****    Egy blog rólam, velem, mert szeretek ide írni. Ðzsí. *** Augusztus 25-én PlayDay, azaz játéknap sok-sok nyereménnyel! :)    *****    Tudod hol van és mit jelent a horoszkópodban a Felszálló holdcsomópont? A Chiron? A Lilith? Én megmondom.Látogass meg!    *****    Gyere és nézd meg a lovas és állatos blogom.Különbözõ érdekes történetekkel és sok friss blogbejegyzéssel.Jó nézelõdést!    *****    Ünnepi minijáték vár rád! Kattanj rá, küldd be a megoldást, és NYERJ! =)    *****    Az ASZTRO-suli mindenkit Szeretettel vár. Tanuld meg az asztrológiát a saját horoszkópod elemzésével -TELJESEN INGYEN!    *****    A csillagjövõ asztrológia portálon akció! Születési horoszkóp + 3 év elõrejelzés + Párkapcsolati elemzés 2000 Ft. katt!    *****    Szereted a humort, jó zenéket? Szeretnél ilyen mûsorban részt venni? Keress oldalamon!    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!