IDŐPONT
|
TEVÉKENYSÉG
|
MEGVALÓSÍTÁS
|
EGYÉB MEGJEGYZÉS
|
2010
Szeptember 10.
|
Alakuló értekezlet
TAMOP 3.4.4. pályázat ismertetése
|
Az alakuló értekezleten elhangzottakról rövid megbeszélés keretében tájékoztattam a kollégáimat, valamint javaslatokat kaptam egy-egy kérdés megoldására.
|
|
2010
Szeptember 27.
|
Tehetségérzékenyítő tréning
|
A tréningekre jelentkezőket decembertől márciusig több fordulón keresztül gyűjtöttem össze.
A tréningekkel kapcsolatosan a lehető legtöbb információval tájékoztattam az érdeklődőket.
Iskolám nem vállalta tehetségérzékenyítő tréning megszervezését, de kollégáim nagy lelkesedéssel mentek el az általuk kiválasztott tréningekre, amiről pozitív tapasztalatokkal tértek vissza.
Sajnos kevés szülő jelezte részvételi szándékát.
Jómagam is részt vettem Ledő Marika egyik színvonalas képzésén.
|
Nagyon későn kaptuk meg a tréningek időpontjáról szóló tájékoztatót, ezért volt olyan amin nem tudtunk megjelenni, mert már megtartották mire megkaptuk.
|
2010.
Szeptember 30.
|
Tehetséges gyermek a kerületben
Közalapítványi pályázat
|
Az osztályfőnökökkel és kollégáimmal egyeztetve választottunk ki egy 7osztályos tanulót, akit tanácsainkkal(osztályfőnöke hathatós segítségével)láttunk el a pályázat megírásával kapcsolatosan..
|
Sajnáljuk, hogy nem nyert a kiválasztottunk, pedig kiváló eredményekkel rendelkezik.
|
20110
Október 21.
|
Tájékoztató az intézményi tehetségmérés-ről
|
Az iskola rendkívüli módon fogott össze, annak érdekében, hogy az összes gyereket felmérjük. Nagyon sok kollégámtól kaptam segítséget. Mindenki nagyon gyorsan visszaadta a kérdőívet.
Főleg az osztályfőnökökkel kellett egyeztetnem. A kiváló együttműködés miatt szinte alig kellett szervezőmunkát végezni, mégis hatékony volt a mérés.
A szülők, kollégák és tanulók véleményére alapozva végül 55 tanulót tartott legalább két csoport tehetségesnek valamilyen területen.
A PIHGY által javasolt kérdőívet használtam.
|
|
2011
Január 31.
|
Tájékoztató az intézményi mérés eredményeiről, valamint a TAMOP pályázattal kapcsolatos további teendőkről
|
A mérés eredményeiről és a további teendőkről intézményünk vezetőjét és kollégáimat tájékoztattam.
A sok tehetségünk közül a legtöbb tehetségesnek tartott címmel rendelkező osztályból, kolléganő segítségével kiválasztottunk egy 6. osztályos kislányt, akit a PIHGY munkatársai, pszichológus is megvizsgált.
|
|
2011
Március 28.
|
Intézményi szakkörök, és a jó gyakorlatokat bemutató anyagainak összegyűjtése
|
Iskolánk két tehetséggondozó szakkört indított. Egy számítástechnikai és egy citera szakkört.
A szakkörök helyszíneiről szólóanyagát az iskola lakóval tudattam.
|
|
2011
Május 23
|
Záró értekezlet
ATAMOP pályázati adminisztrációk egyeztetése, év végi beszámoló egyeztetése
|
Az év végi beszámolót megírtam.
|
Iskolai elfoglaltságaim miatt nem tudtam részt venni az értekezleten.
|
2011
Május 24.
|
Jó gyakorlatok bemutatója a Kondor Közösségi Házban
|
|
Iskolai elfoglaltság miatt nem tudtam elmenni.
|
|